Frantz

Ragnhild Geirsdatter Nordvik
ragnhild@frantz.no
976 63 032

Frantz AS er et teknologi- og kompetansehus som tilbyr produkter og tjenester til HR- og rekrutteringsbransjen.

 

Vi har utviklet en unik HR-teknologi for stillingsmarkedsføring som gir effektiv tilgang til de kvalifiserte kandidatene gjennom datafangst. Det er markedets eneste teknologi som fungerer sømløst mellom alle sosiale og digitale kanaler.  

 

Datadrevet kandidatsøk

Med dagens medievaner, der vi surfer rundt på nettet i et hurtig tempo og mellom ulike nettsider, er det ikke mangel på alternativer og muligheter for annonsering og utlysning av stillinger.

 

Vi googler kjendiser, “Hva er sperregrense” og “Hvordan få koronapass?”. Vi scroller oss gjennom mer eller mindre interessante oppdateringer fra kjente og ukjente på Meta (tidl. Facebook) og Instagram, Tiktok og Snapchat. Vi leser og deler fagartikler på LinkedIn og gratulerer kjente med årsdager på jobben. Vi handler i nettbutikker og leser oppskrifter i digitale kokebøker. Vi chatter med foreldregruppa til idrettslaget på Messenger. Vi spiller musikk og ser TV når vi vil og der vi vil via apper. Vi søker opp brukerveiledninger, tips og triks på YouTube.

Men hvordan vet du hva som er de riktige kanalene når du skal ha tak i systemutvikleren, juristen eller bygningsingeniøren?

Datadrevet kandidatsøk treffer de riktige kandidatene i riktige kanaler og til riktig tid. Våre kunder skal ta datadrevne beslutninger i sin stillingsmarkedsføring, spare tid og få mest mulig igjen for hver eneste investerte annonsekrone.

 

Kort om produktet

Frantz Tech er en digital kandidatpool med strukturerte data om kandidater innen ulike fagområder. De ferske datapunktene gjør at våre kunder kan få en kick-start på sine kampanjer og når ut en større andel av målgruppen på en mer kostnads- og tidseffektiv måte. 

 

Kandidatenes nettadferd måles i sanntid og dermed dokumenteres treffsikkerhet og kvalitet fortløpende. Denne innsikten deler vi med kunden gjennom en rapportlenke som oppdateres gjennom hele kampanjens levetid. 

 

Volumet av data gjør at vi har et grunnlag for benchmarking. Kampanjens resultater analyseres og sammenlignes med lignende kampanjer for samme type målgruppe og analysedataen brukes til å optimalisere kampanjene.

 

Vi arbeider kontinuerlig med å utvikle våre målrettings- og optimaliseringsstrategier slik at vi stadig øker kvaliteten på målretting gjennom Frantz-data.